Adet Kanaması

Adet Kanaması

Adet Kanaması

30 Gündür Neden Adet Olamıyorum



30 gündür adet olamıyorum ve bu benim canımı çok sıkıyor. Bu yüzden hastaneye gittim doktora söyledim. Doktor işte ultrason istedi ve ultrason sonucunda kist başlangıcı varmış. Bu yüzden olamıyor muşum. Bana ilaç verdi şuan ilaç kullanıyorum ve tedavi kendi gösterdi ve adet belirtisi olarak kanamam başladı. Kist için bir şey söylemedi, yani zararsız bir kistmiş ve zamanla geçer dedi.

Adet olamayan kız arkadaşlarıma sesleniyorum, doktora rahatlıkla gidip sorununuzdan kurtulabilirsiniz. Çekinmenize hiç gerek yok. Tıpta utanma yok bizde var ama utanmak bir çözüm sağlamıyor. Doktora gidip sorununuza çözüm sağlayabilirsiniz.

Gecikmeli Adet Kanamalarının Diğer Nedenleri

Üreme çağında adet kanaması gecikmelerine bende de olduğu gibi sık rastlanmaktadır. Aktif cinsel yaşamı olan ve etkin bir korunma yöntemi kullanmayan kadında görülen adet kanaması gecikmesinin en muhtemel nedeni gebelik olabilir. İkinci muhtemel neden de herhangi bir şekilde o döngüde yumurtlama olmaması ve bu nedenle “rahim iç tabakasının kanamayla dökülmesinin” gecikmesi olacaktır. Düzenli adet kanaması gören bir kadında beklenmedik bir şekilde ortaya çıkan gecikmenin nedeni stres, mevsimsel değişiklikler, mekan değişiklikleri olabiliyor.

Adet belirtileri nelerdir ?

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok :

Leave a Reply